Het kerosine bedrog

Niemand bezit de lucht. Toch betalen we er dik voor. Het bedrog dat wordt gepleegd door de vliegtuigfabrikanten en luchtvaartmaatschappijen die brandstof in rekening brengen die ze niet gebruiken…

Luchtvaartmaatschappijen die 50% van de ticketprijs in rekening brengen voor brandstof, ondanks het gebruik van zeer minimale hoeveelheden vliegtuigbrandstof en andere geheime technologieën voor commerciële vluchten. Hier bespreken we wat die technologieën zijn, hoe ze werken en waarom we er niets over horen. De enige brandstof die wordt gebruikt tijdens een vliegtuigvlucht is de diesel of benzine die de generator aan boord laat draaien, die elektriciteit opwekt om de elektrische systemen te laten werken. De enorme hoeveelheden brandstof die in deze vliegtuigen worden gepompt is een leugen. De vleugels zijn leeg. Ze bevatten geen brandstof.

Het zoveelste bewijs dat we van voor naar achter en van links naar rechts worden bedonderd. Alles is toneel, zelfs de zaken waarvan je dacht dat het wel zou kloppen. Vliegen is goedkoop, niet omdat de luchtvaartmaatschappijen geen belasting hoeven te betalen op kerosine. Vliegen is goedkoop omdat de luchtvaartmaatschappijen krijgen betaald om “strepen te trekken”. Vandaar dat een vlucht naar Malaga en terug goedkoper is dan een retourtje Amsterdam-Groningen met de NS.

Overigens ben ik van mening dat we de meer dan 100.000 vliegtuigen die dagelijks wereldwijd opstijgen definitief aan de grond moeten houden. Slopen en recyclen. De wereld zal ervan opknappen. 99,9% van alle commerciële vluchten is overbodig. Bovendien: als de vleugels niet met kerosine worden gevuld, begrijpt u ook wel, wat er dan wel in wordt gepompt. Een mengsel van brandstof en gifgassen misschien? Om het “klimaat te verbeteren”. Cloudseeding wellicht?


Wij mensen krijgen standaard overal de schuld van, terwijl de daders er rijk van zijn geworden. Ons wordt aangepraat dat we luxueus leven omdat we drie keer op een jaar met vakantie kunnen, liefst naar zonnige oorden. Het gros van de mensen denkt er niet over na, waarom dat allemaal mogelijk is geworden. De dadergroep organiseert het probleem om met een nog dodelijker oplossing te komen. Uiteindelijk zijn zij het die de vliegtuigmaatschappijen, vliegtuigbouwers, kerosineproducenten en de luchthavens bezitten en exploiteren. Diezelfde daders organiseren honderden zogenaamde “denktanks” om ervoor te zorgen dat ze zelf uit de wind blijven. Dit geniepige addergebroedsel doet dat als volgt en ik citeer:

“De gemeenschappelijke vijand van de mensheid is de mens. Op zoek naar een nieuwe vijand om ons te verenigen, kwamen we op het idee dat vervuiling, de dreiging van de opwarming van de aarde.., watertekorten, hongersnood en dergelijke. Al deze gevaren worden veroorzaakt door menselijk ingrijpen en alleen door een andere houding en gedrag kunnen ze worden overwonnen. De echte vijand is dus de mensheid zelf.”

– 1971 Club van Rome, vooraanstaande milieu-denktank, adviseurs van de Verenigde Naties. Dadergroep.

Vandaar dat we ze een handje moeten helpen door alle vliegtuigen aan de grond te houden, ze allemaal moeten slopen en hergebruiken.