Electrisch rijden kan al 100 jaar. GRATIS.

Electrische voertuigen zijn slechts een lokaas om je weg te houden van auto’s met verbrandingsmotor en zodoende je bewegingsvrijheid te beperken.

Fase 1.

Aan het eind van de 19e eeuw is in een geheime vergadering besloten dat de in massale hoeveelheden aardolie “fossiel” waren en ooit een keer uitgeput zouden raken.

Aardolie is een zelfreplicerende vloeistof en kunnen we in geen 1000 jaar op krijgen.

Fase 2.

In het begin van de 20e eeuw werden de opkomende electrische auto’s en stadsbussen door de olie- en staalbelangen de grond ingeboord. Zuinige motoren en de uitvinders ervan werden geliquidieerd.

Fase 4.

Bij de afloop van de 2e Wereldoorlog dreigden de oliebelangen failliet te gaan, maar de “behoefte” aan plastic en andere vervangende niet afbreekbare grondstoffen uit olie, zou enorm blijken te zijn.

De gevolgen van de “plastic soep” zijn niet meer te overzien.

Fase 5.

Omdat de olie echt op begint te raken, moet iedereen aan de peperdure electrische auto.

CONCLUSIE

De behoefte aan kunststoffen wordt steeds groter en het probleem dus ook.

Electrische auto’s zijn bedoeld om ons in een trein of bus te krijgen en onze mobiliteit in te perken. Die actie mag wat kosten, want:

  1. Voor één accu is 250.000 kilogram materiaal uit delfstofwinning nodig;
  2. Tussen de 100 en 300 vaten olie moet worden opgepompt;
  3. De energie die een accu levert is gelijk aan één (!!) vaatje olie;
  4. Om één accu te produceren stoten we tussen de 25 à 40 ton CO2 uit;
  5. De winning van lithium, kobalt en zink zal met 400% tot zelfs 4.000% toenemen.
  6. Er zijn bij lange na geen reserves op aarde om aan de behoefte te voldoen.

Hetzelfde geldt voor zonnepanelen en windmolens. Beiden veroorzaken nu al een milieuramp omdat ze maar 20 à 30 jaar rendabel zijn. Zolang ze worden gesubsidieerd, leveren ze energie. Stopt de subsidie, dan kan alles de schroothoop op. Met alle milieugevolgen van dien.

Auto’s op waterstof zijn een evengrote milieuramp in aanbouw, omdat er honderden electriciteitscentrales zullen moeten worden bijgebouwd. Kolen, aardolie, gas, allemaal nodig om de wereld weer “schoon” te krijgen. Onbegrijpelijk tegenstrijdig, zoals met alles wat deze mafketels voor ons bedenken.

Wij laten ons compleet gek maken door steeds dezelfde topvervuilers – de kartels – die al sinds de 19e eeuw onze leefomgeving verwoest, ons arm, dom en ziek houdt en er de gewone mensen – de slachtoffers – de schuld van geven. Door te consumeren houden we ze in stand en maken ze steeds rijker.

De oneindig beschikbare vrije energie uit de atmosfeer is consequent al 200 jaar onderdrukt door dezelfde topvervuilers en hun eindbazen. Tesla reed in 1921in een auto rond die 135 km/uur haalde op atmosferische energie. Hij had geen schijn van kans, werd door het journaille de grond ingeboord en heeft het concept mee zijn graf ingenomen.

Nikola Tesla’s Pierce-Arrow electric car from 1921 running on pure etheric electricity. This is a self recharging car, it does not run on batteries, oil or gas.This is not a myth, but a cover up so that they could bill us every step of the way, & have complete control over us

En natuurlijk wordt ook dit verhaal op de bekende manier de grond ingeboord:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla_electric_car_hoax

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, de Pierce-Arrow Electric Car is terug:

https://teslapiercearrow1931.info/

Rusland, 1898

Electric car of Grand Duke Alexei Alexandrovich, 1898.