Uitslag verkiezingen 15 maart 2017 bekend!

Voor iedereen die zijn of haar stem heeft weggegeven aan een of andere duurbetaalde lobbyist (partijpoliticus) die de zuiveringseed aan een ongekozen staatshoofd gaat afleggen, met als doel er voor te zorgen dat alles bij het oude blijft, is de consequentie kort maar krachtig:

resolve-210x300

Gevonden bij Krapuul in 2015

21 gedachtes over “Uitslag verkiezingen 15 maart 2017 bekend!

  1. Gaaf plaatje! En is nog waar ook, wand na het volmatiging van je stem moet het volk iedere vier jaar hun bek houden, immers hebben zij daar zelf voor gekozen.
    Wand de kabinet legt de eed af aan de koning af en niet aan het volk.
    De gene die stemmen …slaap maar verder zzzzzz

    Like

  2. Het is NU 16.05, dus zou er genoeg tijd zijn om mijn stem aan één van die idioten te geven, maar bij de gedachten eraan krijg ik spontaan oprispingen. Ik ga dus definitief niet, zoals de laatste 20 jaar! Dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen over alles wat die loopjongens van het ondemocratische staatshoofd van hem moeten doen. Waar ik me wel druk om maakt is dat Erdogan de stedenband met Rotterdam verbreekt, maar die hebben we helemaal niet! Dus moet Erdo nu een ander pijnlijk feit verzinnen. Ben benieuwd.

    Like

  3. Van TVRijnmond tot NOSJournaal weet men al te melden dat de opkomst ongekend hoog is.
    Hoe hersenloos moet je zijn om maar te blijven geloven dat stemmen binnen dit systeem een verschil maakt. Ezels stoten zich geen 2x tegen de zelfde steen. De moed is mij lang geleden al in de schoenen gezonken, gelijktijdig was ik ook klaar met dat roepen in de woestijn. Als ik af ga op wat ik in mijn leven gehoord, gezien en vooral ervaren heb van de “op de mens gelijkende soort” kom ik maar tot één conclusie, zakken stront gevuld met botten. Hoewel ik van mening ben dat Nederland overbevolkt is, bij een vorig artikel eindigde Nooitgedacht zijn commentaar met de opmerking, “Ik blijf erbij, er zijn te weinig Mensen. Kan niet anders dan het volkomen met hem eens te zijn.

    Like

    • Dag Badluck,

      Ik zit hier in de Provence, 25° dit artikel te lezen met de commentaren;
      En wederom wordt mijn mening bevestigd, er zijn echt te weinig Mensen, mijn dieren zijn verstandiger dan de meeste 2-benige die ik dagelijks ontmoet, temeer dat ze mij nogal eens als negatief bestempelen bij het vernemen van deze mening, wat het temeer bevestigd.
      Devolutie vind thans op grote schaal plaats, via het onder-wijs, vergifgtigd eten, water, lucht en Aarde.
      Dolgedraaide geesten door alcholol, drugs en staatsdope want men voelt zich zo ‘down’; ongelukkig.
      Tel daar de brainwash van de liegbak nog bij op en we kunnen alleen nog maar beseffen dat we in een psychiatrische inrichting leven.
      Ik schaar me bij de opinie van Badluck, en heb ook weinig hoop meer voor de huidige samenleving daar de meeste mensen gewoon het vermogen missen nog helder te denken en daar naar te handelen.
      En al dat, en waarover hier geschreven wordt, dat terwijl we alle mogelijkheden hebben een mooie tijd te hebben, samen tijdens onze levens.
      Ik ben vertrokken uit mijn vaderland, gewoon omdat het er niet meer mogelijk was een menswaardig leven te hebben.

      Laters wellicht meer,

      Stay Human

      NG.

      Like

      • De Provence vind ik één van de mooiste gebieden die ik ken. Ik heb me nog nergens fijner gevoeld dan daar.
        De geur van de lavendelvelden, de marktjes, de leukste winkeltjes… Ik stof de souvenirs nog wekelijks af en zelfs ons naambordje bij de voordeur komt uit de Provence! Joh, schudt alles van je af en geniet!
        Sta even stil en denk niet aan wat ons overkomt.

        Inderdaad de dieren zijn vele malen wijzer dan een mens ooit kan vermoeden.
        Het zou inderdaad zo mooi kunnen zijn. We zijn hier toch verdraaid niet voor niets.
        Mensen pesten elkaar, benijden elkaar en zien niet de mooie dingen in een mens.

        Ik heb helemaal niets van die “verkiezingen” gezien. Ik wist allang hoe het circus zich zou afspelen. Ik heb totaal geen zin om me in dat soort poppenkast te verdiepen. Alles bij elkaar en dat is veel momenteel, leef ik graag en probeer dat zo goed mogelijk te doen. Ik wil niet in een slachtofferrol zitten want dat lost niets op.
        Het circus hier is ook nog in alle hevigheid aan de gang en ben nog van de trap gedonderd en heb mijn knie verdraaid. Alles gaat over maar is lastig omdat ik van anderen afhankelijk ben en dat wil ik niet. Ik ga een scootmobiel huren en kan dan weer de kinderen naar school brengen en honden uitlaten… Weer even 8 jaar terug…

        Like

  4. @JanW Stembus fraude ach ja ook dat gebeurt, maar ueberhaupt (prachtig mooi Duits woord, leren ze niet meer op school mag niet van de zionazies 😉 ) is dit hele stemcircus een grote fraude of beter een grote VOLKS-verlakkerij!!!
    Stem wegschijten is uw recht weggeven aan een oncontroleerbaar persoon die een frauduleuze eed aflegd aan een ongekozen, frauduleus en illegaal staatshoofd sujet ookwel kloning (excuse mijn splaakgeblek) geheten!

    [IMG]http://i65.tinypic.com/2dw6cnp.jpg[/IMG]
    http://nl.tinypic.com/r/2dw6cnp/9

    Die hele stemmingsmakerij is nog het beste te vergelijken met een voetbalwedstrijd van 20 “voetbalelftallen” tegelijk; een onoverzichtelijke en ondoorzichtige chaos dus bedoeld om de mensen schapen de illusie van iets van democratie te geven. Zielig gewoon.
    Het gejuich van de x meute van partij x die gewonnen heeft is zielig en treurig. Allemaal zombies die sociaal contact, baantjes en macht zoeken.

    Like

    • Nemesis, vooral de gedachte aan een voetbalwedstrijd van 110 tegen 110 spelers lijkt me een fantastisch idee. De scheidsrechter is bij voorbaat kansloos om dat in de hand te houden en is de overeenkomst met de politiek wel heel treffend. De (K)NVB is op zoek naar een andere competitie opzet, het proberen waard.
      Je hoorde ze gisteravond weer schreeuwen dat de ‘democratie’ weer had gezegevierd. Maar dat betekend niet dat ze plotseling meer democratischer zijn geworden, maar dat het establishment ons weer mag controleren zonder enige tegenspraak te dulden. Degenen die zijn gaan stemmen hebben er dus zelf om gevraagd.

      Like

  5. De VVD staat boven aan, terwijl alle stemmen nog niet eens getelt zijn!?
    Dat betekend dat de verkiezijng uitslagen gemanupileert zijn
    Daarom zijn die relletjes met nederturken en Edogan, bewust achter de schermen geregeld zodat zodat men niet raar vindt dat de VVD weer wint, terwijl zij Nederlandse volk keer op keer
    verraden en in de uit verkoop zet.
    En die parij staan weer boven aan! Dit stink aan alle kanten.
    De mensen krijgen een regering die zij verdienen, om dat zij stemmen, op die landverraders.
    Nederland zal nooit meer hét land worden, het zal een soot provincie werden binnen Duitsland en Franrijk, waar wij als volk niks meer over te vertellen hebben.

    Like

  6. Ha, ha, ha. De VVD krijgt 33 zetels!!!

    Bron: Volks-verlakkers-krant: de VVD(vuile volksverlakkers demoNcratie) van premier Mark Rutte behaalt een verkiezingszege, de derde(3e) op rij met 33 zetels. De PVV van Geert Wilders lijkt tweede te worden met 20 etc. BLA BLA BLA

    Gaat u een lichtje branden 33? Hoogste graad van de Vrijmetselaars jongensklup.
    Ik zou bijna zeggen -als het niet toevalligs was- duidelijker kunnen zullie je het niet in je gezicht schijten!

    Liked by 1 persoon

  7. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

  8. Wat Rutte betreft geldt nog steeds – al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt Rutte wel.
    Ik verwacht binnen dit jaar nog een keer landelijke verkiezingen.
    Omdat het Rutte niet gaat lukken in zijn komende kabinet al zijn stront de anderen ook door de keel te duwen.

    Like

  9. De Kamerleden zorgen dat ze hun rolletjes vertolken en op afspraak, op orde zijn, wie af moet vallen of stemmen bij moet krijgen?
    Net als het rad van avontuur, daar zijn het stemvee gek op?

    Like

    • Precies @Only You Het is net een voetbalwedstrijd. Een minister kapittelen, een kamerlid via de partijraad eruit wippen, haha of zelfs een kamerlid resp hoofd van een zogeheten kamercommissie even verauto=ongelukken. Heerlijk net als bij voetbal ene flinke teckel, even kopstootje erachteraan, schijjtrechter erbij, penalty etc..
      nog effe wachten en de supporters stormen het veld op, wat hooligans erbij en het feest kan beginnen etc…

      want het VOLLEK (kijkvee, belastingbataalvee) wil brood en spelen en af en toe een leuk politiek verzetje. Zoet maar, stil maar, gaat u maar rustig slapen (vrij naar cit Colijn).

      Like

  10. Pingback: Eindtijdberichten en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Uw bijdrage

